Skip to main content

Pastaruoju metu, kai prekių pristatymo grandinėse jaučiami smarkūs sutrikimai, prekių sandėlio valdymui keliami ypač aukšti reikalavimai. Kaip pagerinti sandėlio valdymą, kad apyvartų rodikliai kiltų?

Mūsų vyriausioji verslo konsultantė, Erika Ivanauskienė, dalinasi įžvalgomis, kaip VASP sukurtu prekių sandėlio analitikos įrankiu galima pagerinti pardavimų dinamiką.

„Paimkime pavyzdį – pardavimų įmonę. Vėluojantys terminai ir augančios kainos verčia ypač atsakingai žiūrėti į prekių užsakymą. Tai tampa dideliu iššūkiu, nes reikia atsižvelgti į prekių likučius, galiojimus, jau padarytus užsakymus, vėluojančius terminus, augančias kainas ir prekių apyvartumus. Suprantama, kad į viską atsižvelgti yra tikrai sudėtinga.“

Mes sukūrėme įrankį, kurio dėka galime:

  • Prisijungti prie jūsų įmonės duomenų šaltinio;
  • Suprojektuoti individualų sprendimą pagal poreikius.

Jums belieka atsidaryti programą, kurioje visi duomenys yra vienoje vietoje ir leidžia jums greičiau bei paprasčiau priimti sprendimus. Ši informacija, ypatingai įmonės vadovui, padeda įsivertinti, ar dabartiniai partneriai-tiekėjai yra našūs. Ar jų prekės yra gerai parduodamos, o gal verta keisti?

„Sandėlio analitikos sprendimai tampa būtinybe, kuri kuria konkrečią, apčiuopiamą naudą ir sukuria konkurencinį pranašumą. Įmonėse, naudojančiose tokius sprendimus, kasdieniai procesai pradeda judėti sparčiau ir efektyviau.” – dalinasi įžvalgomis Erika.

Leave a Reply